کونگ فو قهرمانی بانوان هرمزگان 

بندرعباس مقام اول تیمی را کسب کرد 



مسابقات کونگ فو قهرمانی استان هرمزگان دربخش بانوان برگزار شد. 
به گزارش صبح ساحل،  عهد گر سرپرست دبیر  هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گفت: مسابقات کونگ فو قهرمانی استان در بخش بانوان و در رده سنی بزرگسال جهت  انتخاب تیم منتخب استان برای اعزام به مسابقات فدراسیونی (انتخابی تیم ملی)  با حضور سه تیم از شهرستان های بندرعباس، بستک و رودان با شرکت ۸  فایتر در پنج  وزن اعلام شده از سوی فدراسیون در سالن اختصاصی خانه  ووشو بندرعباس برگزار شد. 
وی بیان داشت؛ در این مسابقات اعضای تیم منتخب مشخص و تیم به مربیگری سهیلا صبوری و سرپرستی  سمانه نجفی در شهریور ماه به مسابقات انتخابی تیم ملی در مشهد مقدس اعزام خواهد شد. 
سرپرست دبیر  هیات کونگ فو و هنرهای رزمی بیان داشت: در این مسابقات ، بندرعباس مقام اول، بستک مقام دومو رودان مقام سوم را کسب کردند. 
عهد گر گفت: در اوزان مختلف این نتایح به دست آمد و  در وزن ۴۸- ، سما کهن سال از بندرعباس و  خدیجه پایندان از  بستک اول و دوم شدند. در وزن ۵۴- مریم محمدحسنی از  بندرعباس اول شد. فاطمه سراجی از  بستک در مکان دوم ایستاد و  فاطمه سرتکی از  بندرعباس سوم شد.  در وزن ۵۸-  فاطمه بازماندگان از بندرعباس عنوان نخست را کسب کرد. 
در وزن ۶۶- مقام اول را  نگار رحمانی از بندرعباس  و مقام دوم را  مرضیه رونما از رودان به خودشان اختصاص دادند.  داوران این دوره از رقابت‌ها  زینت حقیقی زاده،  فرشته سرتکی، ستاره مسافری،  سهیلا صبوری و سمانه نجفی بودند. کلثوم روانکار پزشکیار مسابقات بود.  درپایان از نفرات برتر با اهدا حکم و مدال تقدیر شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها